Överhettat huvudkontor

1 meddelande Alternativ

Överhettat huvudkontor

Wiveca
Hej,
Jag jobbar här nere som tolk och översättare via Språkfömedlingen SEMANTIX i Sverige. Bor på övervåningen i ett hus som ägs av en cypriot. Det finns ingen luftkonditionering.  Här är varm, minst sagt, och jag känner att jag inte kan prestera på den nivå som krävs.  Måste vara snabb och kristallklar i huvudkontoret, men det känns trögt och mosigt.  Ägaren vill inte investera i en luftkonditionering.  Undrar om någon har ett rum att hyra ut med AC från nu till den 18 juli när jag ska på konferens/semester. Kommer tillbaka hit den 5 augusti och planerar då att åka hem så snart jag funnit ett flyg.

Behöver rummet/rummen omgående innan jag får sparken.  Jag kan nås på lokaltelefon 97 75 70 98 eller vanliga 073 89 730 89.

Varma hälsningar,
Wiveca Stegeborn